Auteur Topic: Nieuwe flits  (gelezen 490 keer)

Offline Guido Franssens

• Handle every stressful situation like a dog. If you can't eat, play or hump it, piss on it and walk away.
  • Pentaxian
  • *
  • Geslacht: Man
    • AstaPix
Nieuwe flits
« Gepost op: 25 maart 2009, 09:13:58 »
Heb na rijp beraad en met hulp van deze link http://pttl.mattdm.org/ gekozen voor de metz 48-af.
Bij de bestelling heb ik gelijk een omnibounce en een een pentax pff shoe adapter FG.
De bedoeling is van de metz te gebruiken samen met de pop up flister, wel met een draad verbinding.

Als de bestelling binnenkomt zal ik de eerste testresultaten wel posten.

Guido

Offline wim43

• Ouwe getrouwe
Re:Nieuwe flits
« Reactie #1 Gepost op: 26 maart 2009, 18:49:23 »
Proficiat Guido met deze aankoop.
Er zijn je al een aantal forumleden voorgegaan met deze flitser en ik heb hem ook.
Alleen nog niet met shoe adapter en draad.
Ben wel geinteresseerd in jouw ervaringen met deze accesoires.
gr. wim43

Offline Guido Franssens

• Handle every stressful situation like a dog. If you can't eat, play or hump it, piss on it and walk away.
  • Pentaxian
  • *
    • AstaPix
« Reactie #2 Gepost op: 26 maart 2009, 18:59:44 »
had beter die adapter appart besteld want hij is momenteel in bestelling bij de leverancier wat dus mijn flits met omnibounce ook tegenhoud natuurlijk.

Guido

Offline Guido Franssens

• Pentaxian
  • *
    • AstaPix
« Reactie #3 Gepost op: 2 april 2009, 17:34:49 »
Ondertussen effe gemaild naar studio 73 en afgesproken dat ik de flits met omnibounce kon afhalen en dat de adapter nagestuurd zou worden.

Vandaag al wat testopnamen gemaakt jongens wat een eenvoudig iets is flitsen geworden.

Guido