Het beste Pentaxforum voor België en Nederland
Nieuws:
Index
Help
Huisregels
De Galerie
Inloggen
Registreren
Pentaxian.BE/NL, het beste dSLR Pentaxforum
»
Spullen
»
Camera's, flitsers en accessoires
»
Overige accessoires
»
Kata 3n1 30
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Kata 3n1 30 (gelezen 684 keer)
Corros
Gast
Kata 3n1 30
«
Gepost op:
23 april 2009, 09:52:57 »
Heb deze tas nu ruim een week in mijn bezit en ben er laaiend enthousiast over!
hier een linkje naar de website van de leveransier:
http://www.kata-bags.com/product.asp?p_Id=433&Version=Photo
Deze tas is enorm ruim! Maar naast groot ook nog te gebruiken als slingshot. De tas heeft ruimte voor boddy plus een stuk of 5 lenzen, flitser en al je losse spullen.
Wat er verder allemaal handig aan is kan je zien op de website van de leveransier, die overdrijft niet om aan te geven wat er aandig is aan deze tas.
Deze tas is ideaal voor wanneer je gaat wandelen of fietsen en ondertussen wat fotootjes wil schieten. Je camera bungelt niet steeds om je nek, en je tas zit comfortabel en stevig op je rug. De materialen zien er goed en stevig uit. Ik heb deze tas als vervanger van de Lowepro flipside 400 AW. Die was iets groter, maar onhandig.
groet,
Cor
Pim
Gast
Re:Kata 3n1 30
«
Reactie #1 Gepost op:
23 april 2009, 12:48:33 »
Altijd leuk te lezen dat iemand tevreden is. De aankoop van tassen is een persoonlijke zaak.
Mij spreekt de tas echter niet aan,te groot met name. Daar zie ik mijzelf niet mee wandelen.
Meestal neem ik hooguit drie vast-brandpunten mee,deze passen in een vrij klein Billingham tasje.
Voordeel van deze tas is oa dat er geen kunsstof in verwerkt is waardoor je minder last hebt van stof.
Pim
catweasel
Gast
«
Reactie #2 Gepost op:
23 april 2009, 14:56:18 »
Fijn Cor dat je na je testperiode tevreden blijft met een aankoop die toch een zekere (financiële) investering vergt ...
Ik gebruik een Tamrac 6 backpack als ik weet waarvoor ik op stap ben (welke foto's ik ga nemen)
Ik gebruik een en Ihoneï backpack als ik alles dien mee te nemen (een reuze rugzak uit de VS, waar ik zelf nog mijn slaapzak zou bijkrijgen
)
Grtz
Cat
Corros
Gast
«
Reactie #3 Gepost op:
23 april 2009, 17:32:58 »
het is inderdaad een grote tas. Maar nu kan ik mijn bammetjes etc makkelijk meenemen, terwijl ik ook een slingshot heb.
Nicle
Gast
«
Reactie #4 Gepost op:
13 augustus 2009, 21:57:12 »
Cor,
Ziet er inderdaad uit als een handige tas die niet, zolas bijvoorbeeld Tamrac, allerlei netjes, touwtjes e.d. aan de buitenkant heeft bungelen.
Is 'ie naar beide kanten op te "swingen"?
Nic
Corros
Gast
«
Reactie #5 Gepost op:
13 augustus 2009, 22:18:51 »
Ja hoor. kan naar beide kanten. Ik gebruik 'm in kruisverband (de twee banden kruislings over mijn borst). Net welke band ik loshaal kan ik één van de twee kanten bereiken.
groet,
Cor
Nicle
Gast
«
Reactie #6 Gepost op:
14 augustus 2009, 19:55:34 »
Ik had de vraag gesteld; op de Kata-site gekeken; handleiding bekeken en ik zag 't!
Besteld
(mijn fotograaf bood dat geheel vrijblijvend aan!)
Print
Pagina's: [
1
]
« vorige
volgende »
Pentaxian.BE/NL, het beste dSLR Pentaxforum
»
Spullen
»
Camera's, flitsers en accessoires
»