Volgens mij ook de Starfighter ( was dat niet de F104?) de F 16 en volgens mij ook de Northrop NF5
De F104 starfighter was niet op mijn foto's te zien, F-16 en NF5 wel... leuke bijkomstigheid is dat de rood witte NF5's in formatie (nu bij de Turkse Luchtmacht) voormalige Nederlandse NF5's zijn...
SMULLEN !!!! 
De A10, de F22 en de F15 zijn mijn favorieten.
De A10 wrattenzwijn omdat ie zo lekker anders is dan de anderen, de F22 omdat ik heel veel met deze sloper op de pc heb gespeeld, de F15 omdat ik in Soesterberg heb gewoond. 
grWim
F-15's soesterberg... jah... dat waren nog eens tijden... weet nog goed dat toen het Squadron vertrok er een flypast is geweest van 5 of 6 F-15's over mijn woonplaats gorinchem... was tijdens een modelvliegshow... HEEL erg indrukwekkend...
Geweldig om ze allemaal weer eens te zien. Als oud luchtmacht jochie,krijg ik weer zin om de oude hobby ''vliegtuigherkenning'' op te pakken.
Nou je bent nogsteeds van harte welkom hoor

... gewoon lekker platen die handel

... hoe meer pentax zielen hoe meer vreugd

... let's show what pentax is made of

... (heb vorig jaar toevallig een aantal pentax lieden gezien was wel grappig... was wel de enige met een 400MM... gelijk vragen waar ik die vandaan had natuurlijk... (geen wonder dat ze zo slecht meer te verkrijgen zijn op de tweede hands markt

)