Nieuws:

Welkom bij het nieuwe PENTAXian(eu/nl) forum

Hoofdmenu
avatar_Fries

Griend

Gestart door Fries, 27 aug, 2020, 19:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fries

Het enige Waddeneiland zonder toeristen!

Vriendelijke groeten,

Remco

IMGP0554.jpg

lidy


Zonder toeristen, maar met een Fries! ;) 't Lijkt me een genot daar valleen te kunnen zijn.

Mooi gezien!

Willem

Prachtig zo samen met die reflecties.

Fries

#3
Citaat van: lidy op 28 aug, 2020, 18:05 Zonder toeristen, maar met een Fries! ;) 't Lijkt me een genot daar valleen te kunnen zijn.

Mooi gezien!
En naast mij heel veel onderzoekers! NIOZ en RUG vooral waarbij de kanoet en het zeegras centraal stond. Voor het laatste kwam ik.Dankjewel!
Citaat van: Willem op 28 aug, 2020, 18:16 Prachtig zo samen met die reflecties.

Willem, dankjewel! Ik ben vast niet de eerste die het er zo opzet.

Hier is er nog één.

IMGP0551 1.jpg

Jan

Heerlijk lijkt me dat, die rust! Mooie foto's weer Remco. Die toegift mag er ook zijn!
K-S2 | K-01 | *ist D | MX-1 black | MX-1 silver
DA 55-300 PLM WR RE | smc DA 15mm 1:4 ED AL Limited | HD DA 21mm 1:3.2 AL Limited
smc A MACRO 50mm 1:2.8 | smc A 24mm 1:2.8 | +++
my pictures

Tonny

mooie stil levens zo,fraai ook de spiegeling en het relief van het zand.
als je denkt dat alles tegen zit, denk dan opnieuw😉

Fries

Citaat van: Jan op 30 aug, 2020, 11:54 Heerlijk lijkt me dat, die rust! Mooie foto's weer Remco. Die toegift mag er ook zijn!
Ja, het was een lekker rustige dag! Een dag later was ik er terug en had ik grote moeite om met de DA*300mm te filmen. De set stond aardig te klapperen op het statief doordat het een stuk harder waaide. Beelden daarvan zijn trouwens ook voorbij gekomen in het NOS-regiojournaal om 12.00 uur vandaag. Dus als iemand zegt dat je met een Pentax K-1 geen fatsoenlijke video kan draaien... Dankjewel!
Citaat van: Tonny op 31 aug, 2020, 08:01 mooie stil levens zo,fraai ook de spiegeling en het relief van het zand.

Dankjewel Tonny! Heb al een balletjes opgegooid bij Natuurmonumenten of ik daar eens mag verblijven om nog wat meer mooie beelden te maken, maar voorlopig tevergeefs.