Nieuws:

Bij het oude forum inloggen met oude inlog gegevens

Hoofdmenu
avatar_KarenH

Mijn bruine monster

Gestart door KarenH, 22 apr, 2020, 18:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KarenH

Het is toch wel heel fijn zo'n studio aan huis, hoewel Iggy daar soms anders over denkt.

190713-_KRN9943- 11839.jpg

200215-_NIK8901- 14526-bewerkt.jpg

lidy

Hahaha, leuke foto's! Ja, lijkt me heerlijk! Heb je die studio echt voor dierenfotografie?

KarenH

Citaat van: lidy op 22 apr, 2020, 18:17 Hahaha, leuke foto's! Ja, lijkt me heerlijk! Heb je die studio echt voor dierenfotografie?

Jazeker, heb besloten om me voornamelijk op hondenfotografie te richten.

lidy

Geweldig! Loopt 't een beetje? Nou ja, nu niet waarschijnlijk, maar voor corona?

René M

Haha, die tweede is über!

Jan

De eerste is mooi. De tweede is heel erg leuk!
K-S2 | K-01 | *ist D | MX-1 black | MX-1 silver
DA 55-300 PLM WR RE | smc DA 15mm 1:4 ED AL Limited | HD DA 21mm 1:3.2 AL Limited
smc A MACRO 50mm 1:2.8 | smc A 24mm 1:2.8 | +++
my pictures

KarenH

Citaat van: lidy op 22 apr, 2020, 19:35 Geweldig! Loopt 't een beetje? Nou ja, nu niet waarschijnlijk, maar voor corona?

Ik ben bezig met een heel nieuw business model op te zetten en was net een klein beetje begonnen met modelcalls voor portfolio uitbreiding. Daar heb ik 1 shoot van gedaan, dalmatiërs in de studio op mijn zwart-witte vloer en toen knalde de crisis erin.
Maar dat neemt niet weg dat ik niet aan mijn bedrijf kan werken, alleen kan ik geen daadwerkelijke shoots doen.

Citaat van: René M op 23 apr, 2020, 09:45 Haha, die tweede is über!

:) Ik ben zo gek op groothoek, er zijn niet veel hondenfotografen die ultra groothoek gebruiken.

Citaat van: Jan op 23 apr, 2020, 13:20 De eerste is mooi. De tweede is heel erg leuk!

Dank je wel.

Jan-61

Mooi!

Lijkt wel of Iggy door het dambord geknald is @ #2  ;D





Jan.
FotoSeq.NL | MuziekzomerGanger.NL | KP | K-5 | 2x K200D D-BG3 | K-01 Zwart
FLICKR

lidy

Ik dacht dat je helemaal overgestapt was op Nikon? Je fotografeert dus ook nog met Pentax? Welke groothoek heb je gebruikt?

(Sorry, beetje veel vragen  :-[  )

KarenH

Citaat van: Jan-61 op 24 apr, 2020, 19:42 Mooi!

Lijkt wel of Iggy door het dambord geknald is @ #2  ;D





Jan.

Haha, leuk he?
Ik wil eigenlijk eens proberen om er een compositie van te maken, dat hij op verschillende vakjes staat maar moet nog even bedenken hoe ik dat voor elkaar ga krijgen.

Citaat van: lidy op 24 apr, 2020, 20:01 Ik dacht dat je helemaal overgestapt was op Nikon? Je fotografeert dus ook nog met Pentax? Welke groothoek heb je gebruikt?

(Sorry, beetje veel vragen  :-[  )

Geen sorry hoor :)
Ik heb nog beide systemen, zou graag een Nikon D850 willen maar ja....geld he en ik zal waarschijnlijk toch nog aardig wat moeten bijleggen als ik de Pentax spullen zou verkopen.

De groothoekfoto is met de Nikon gemaakt (oeps....hoe moet dat eigenlijk met 'gemengde' foto's, want de 1e is met de Pentax gemaakt) en de Sigma 10-20 mm f/3.5 die ik van een vriendin heb geleend.
Voor de K1 heb ik de Pentax 15-30 mm voor, maar dat is toch wel een flinke klomp lens hoor. Hele goeie kwaliteit, maar de kleine Sigma is toch wel prettiger te hanteren.

lidy

Citaat van: KarenH op 25 apr, 2020, 12:14 ... (oeps....hoe moet dat eigenlijk met 'gemengde' foto's, want de 1e is met de Pentax gemaakt) en de Sigma 10-20 mm f/3.5 die ik van een vriendin heb geleend.

Eh tja, dan zou de eerste hier kunnen blijven staan en de tweede hoort dan in niet-Pentax. 't Blijft toch een Pentax-forum.  ;)

KarenH

Citaat van: lidy op 28 apr, 2020, 16:29
Citaat van: KarenH op 25 apr, 2020, 12:14 ... (oeps....hoe moet dat eigenlijk met 'gemengde' foto's, want de 1e is met de Pentax gemaakt) en de Sigma 10-20 mm f/3.5 die ik van een vriendin heb geleend.

Eh tja, dan zou de eerste hier kunnen blijven staan en de tweede hoort dan in niet-Pentax. 't Blijft toch een Pentax-forum.  ;)

Ik zal het niet meer doen. Zou je het voor deze keer door de vingers kunnen zien?

lidy

Haha, ja, natuurlijk.  ;)

lucien

Geweldige foto's Karen...
'tIs dat bij de 2e foto Iggy's pootje te zien is anders zou je denken dat ie zijn hoofd door een dambord heeft gestoken.

Super!!!