Nieuws:

Bij het oude forum inloggen met oude inlog gegevens

Hoofdmenu
avatar_karel.b

Weer terug van weggeweest

Gestart door karel.b, 13 apr, 2021, 18:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karel.b

Halloa Pentaxians .

Na een aantal omzwervingen via verschillende camera's en lenzen en vooral teleurstellingen , en ook zoeken naar de grote lens van Pentax en camera die nergens te vinden waren eindelijk toch succes gehad .
Na de teleurstelling verkocht te hebben en nog maar eens kijken of er wat te vinden was , bingo de 150-450 was te koop en even later ook de K3ii/grip .
Dus aan de omzwervingen is een eind gekomen en komt het genieten weer terug , we zijn weer thuis !!

mvg  Karel

Jan

Welkom thuis Karel! We hebben je gemist. Laat ons nu vooral weer genieten van jouw kijk op de vogelwereld (die natuurlijk alleen met Pentaxspullen het beste kan worden vastgelegd).

Groet, Jan
K-S2 | K-01 | *ist D | MX-1 black | MX-1 silver
DA 55-300 PLM WR RE | smc DA 15mm 1:4 ED AL Limited | HD DA 21mm 1:3.2 AL Limited
smc A MACRO 50mm 1:2.8 | smc A 24mm 1:2.8 | +++
my pictures

Karpertje-007

Ja ja welkom terug en laat hem ratelen die Pentax met zo'n lens erop altijd mooi.

Groet Hennie.

Guido Franssens


René M


Willem

Ha die Karel, leuk joh dat je er weer bent.
Wat waren jou teleurstellingen waar je het over hebt.

karel.b

Citaat van: Willem op 14 apr, 2021, 15:21 Ha die Karel, leuk joh dat je er weer bent.
Wat waren jou teleurstellingen waar je het over hebt.

Mijn teleurstelling waren twee Canon camera's en een lens Willem.

BramS

Dat wordt weer genieten van de prachtige vogels Karel. Ik kijk er naar uit!

lucien

Welkom terug onder de Pentaxianen, Karel.
Heel veel plezier aan je nieuwe camera en 150-450mm lens.
Gelukkig heb ik je in de tussentijd via Flickr kunnen volgen, maar heel benieuwd naar de resultaten met de Pentax.
De 150-450mm lens is bijna mijn standaardlens geworden, hij komt amper van mijn camera af.

Groeten,
Lucien.

Pentax4ever

Ik heb je prachtige vogelfoto's wel gemist nadat je was "bekeerd" tot Canon.
Toch vreemd dat je met dat merk niet uit de voeten kon of heb je gewoon domme pech gehad met die camera's en lenzen?

karel.b

Citaat van: Pentax4ever op 15 apr, 2021, 19:03 Ik heb je prachtige vogelfoto's wel gemist nadat je was "bekeerd" tot Canon.
Toch vreemd dat je met dat merk niet uit de voeten kon of heb je gewoon domme pech gehad met die camera's en lenzen?

Geen flauw idee , maar Canon ligt me gewoon niet  :D

Fries

Mooi je er hier weer bij te hebben Karel!

Tonny

Heej karel gelukkig weer terug ben er ook ff uit geweest, maar ook weer gelukkig met pentax gear
als je denkt dat alles tegen zit, denk dan opnieuw😉

karel.b

#13
Allen mijn hartelijke dank voor de ontvangst als eerste  :D
Zit nu even met een klein probleempje waardoor ik niet weg kan , maar met een week gaat het buiten gebeuren gebeuren  ;D
En gekalibreerd en haartje scherp is ie , je kunt je echt niet voor stellen hoe blij ik ben dat ik van die Canon af ben .

mvg  Karel.

JohnnieS

Citaat van: karel.b op 17 apr, 2021, 13:00 Allen mijn hartelijke dank voor de ontvangst als eerste  :D
Zit nu even met een klein probleempje waardoor ik niet weg kan , maar met een week gaat het buiten gebeuren gebeuren  ;D
En gekalibreerd en haartje scherp is ie , je kunt je echt niet voor stellen hoe blij ik ben dat ik van die Canon af ben .

mvg  Karel.

Dus we kunnen binnenkort weer eens ouderwets genieten van jou prachtige opnames  8)
K-7 Silver Limited Edition K-5 Silver Limited Edition K-3 Silver Limited Edition  KX K-01 K10 Q K10D K110D K20D en een flinke voorraad Lenzen