Auteur Topic: Opnieuw voorstellen  (gelezen 358 keer)

Offline jbusser

• Nieuw lid
  • *
  • Geslacht: Man
  • Heeft een Pentax
Opnieuw voorstellen
« Gepost op: 20 mei 2018, 21:08:58 »
Hoi,
Ik ben Jan, nét 54 jaar geworden en Pentax-fan (en gebruiker) sinds de introductie van de Pentax ME (ergens eind jaren '70)
Ik ben al eerder lid geweest hier bij pentaxian, onder dezelfde gebruikersnaam, maar door drukte, zowel werk, als privé, is het fotograferen de laatste jaren een beetje achter geraakt.
Vorig jaar eindelijk mijn oude Ist DL maar weer eens van stal gehaald en het blijft een geweldig ding!
Afgelopen (vlieg)vakantie ivm. ruimtegebrek niet de reflex maar mij Pentax X-5 (bridge) camera meegenomen. Ondanks dat deze best aardige prentjes maakt miste ik de SLR wel op sommige momenten.
Nu heb ik net een viertal objectieven en een body (K-r) gekocht om de liefhebberij maar weer eens helemaal te gaan oppakken.
Familiekiekjes zijn leuk en maak ik veel maar natuur- en landschapsfotografie zijn mijn specialiteit. Vooral insecten, spinnen, reptielen, ampfibieën, vissen, aquaria en terarria zijn dingen waar ik mij (ook fotografisch) mee bezighoud.
Verder:
Motorrijden, reizen, wandelen en nog veel te veel meer  ;D

Pentaxian, het betere Pentaxforum

Opnieuw voorstellen
« Gepost op: 20 mei 2018, 21:08:58 »

Offline Arno56

• Pentaxian
  • *
Re: Opnieuw voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 20 mei 2018, 21:28:48 »
Hoi Jan, welkom terug op het forum. Met je hobby's als motorrijden, reizen, wandelen etc. zal er wel aanleiding genoeg zijn om mooie foto's te maken.

groeten, Arno

« Reactie #1 Gepost op: 20 mei 2018, 21:28:48 »

Offline orchidy

• Nieuw lid
  • *
  • Heeft een Pentax
« Reactie #2 Gepost op: 2 juni 2018, 15:17:14 »
Hallo Jan,

je hebt niet toevalig de set van mij gekocht via marktplaats? Het lijkt er wel op in ieder geval. Nogmaals veel plezier ermee!

Gr Rick

« Reactie #2 Gepost op: 2 juni 2018, 15:17:14 »

Offline Fries

• Forumbeheerder
  • Pentaxian
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 2 juni 2018, 23:33:48 »
Jan, welkom hier! Je hebt een brede belangstelling en een goede camera. Ben benieuwd tot wat voor moois die combinatie leidt.

Vriendelijke groeten,

Remco

Offline Jan

• Pentaxian
  • *
    • jongejan.photo
« Reactie #4 Gepost op: 3 juni 2018, 20:14:53 »
Dag Jan, welkom terug!

Groet,
Jan

Offline jbusser

• Nieuw lid
  • *
  • Heeft een Pentax
« Reactie #5 Gepost op: 13 augustus 2018, 00:51:55 »
Hallo Jan,

je hebt niet toevalig de set van mij gekocht via marktplaats? Het lijkt er wel op in ieder geval. Nogmaals veel plezier ermee!

Gr Rick
Ik denk het inderdaad ook. Excuus voor het late berichtje terug maar ben net teruf van vakantie, en... Puike camera!

Ben jij trouwens, net als ik, ook cichlidenliefhebber? Zat namelijk nog een cichlidenfoto (ik meen Haplochromis) in het camerageheugen.

Offline lidy

• Forumbeheerder
  • Pentaxian
  • *
« Reactie #6 Gepost op: 13 augustus 2018, 11:46:43 »
Van harte welkom terug, Jan!
- Dodging and burning are steps to take care of mistakes God made in establishing tonal relationships. - Ansel Adams