Auteur Topic: Hallo allemaal  (gelezen 200 keer)

Offline Patricia

• Nieuw lid
  • *
  • Heeft een Pentax
Hallo allemaal
« Gepost op: 6 februari 2019, 15:41:37 »
Hallo allemaal
Ik ben Patricia, hobbyfotograaf, voormalig fotojournalist van een regionale krant en Pentax-fan sinds de jaren '90.
Ik heb een man die graag mee-fotografeert (vooral de fotograaf-in-actie foto's), drie kinderen, waarvan er twee interesse beginnen te tonen in fotografie en een Duitse Wachtelhond die niet zo van de camera houdt helaas, zij duikt altijd weg als ze dat 'grote oog' aan ziet komen ;-)

Ik ben begonnen met fotograferen met de 'oude' camera van mijn vader, een Pentax P30. Jaren later heb ik de Fotovakschool in Apeldoorn gedaan met mijn Pentax Mz-5n. Ik ben pas vrij laat overgestapt naar de digitale fotografie, omdat ik de kleuren in het begin waardeloos vond. Toen ik eenmaal digitaal ging fotograferen, heb ik wel een aantal camera's achter elkaar gehad. Natuurlijk altijd Pentax vanwege de mooie kleuren :-)

Momenteel fotografeer ik met de Pentax K1 met een mooie verzameling lenzen erbij. Voor licht gebruik tussendoor heb ik nog een Sony RX10 III.
Reportagefotografie heeft mijn voorkeur en dat doe ik zowel voor privédoeleinden als soms voor vrijwilligersorganisaties.

Pentaxian, het betere Pentaxforum

Hallo allemaal
« Gepost op: 6 februari 2019, 15:41:37 »

Offline Megan

• Pentaxian
  • *
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een illusie armer en een ervaring rijker
Re: Hallo allemaal
« Reactie #1 Gepost op: 7 februari 2019, 10:55:42 »
Welkom Patricia, of eigenlijk welkom back  ;) een scala aan ervaring zo te lezen, en
ik ben benieuwd naar jouw foto's  thu
Er is heel wat geduld nodig om altijd lui te zijn.

« Reactie #1 Gepost op: 7 februari 2019, 10:55:42 »

Offline Patricia

• Nieuw lid
  • *
  • Heeft een Pentax
« Reactie #2 Gepost op: 8 februari 2019, 14:26:47 »
Dank je Megan!
Ik lees net dat je geen foto's kunt uploaden naar deze website als je ze niet al ergens hebt staan in een photobucket of flickr o.i.d.?
Dan zul je mijn foto's hier niet tegen gaan komen, want buiten Facebook gebruik ik geen andere social media en ik heb mijn foto's wel in stack en op een NAS staan, maar verder nergens. Jammer...

« Reactie #2 Gepost op: 8 februari 2019, 14:26:47 »

Offline ReneM

• Elke foto is een zelfportret.
  • Forumbeheerder
  • Pentaxian
  • *
  • Geslacht: Man
  • Het zijn maar pixels hoor.
    • Fotoblog
« Reactie #3 Gepost op: 8 februari 2019, 20:24:14 »
Hallo Patricia,

Welkom hier.  thu

Als je wilt kun je je foto's ook vanuit Facebook hier linken hoor: rechtermuisklik op FB, adres van afbeelding kopiëren
en vervolgens plakken tussen de img-tags die je tevoorschijn tovert met het eerste icoontje op de tweede rij in je edit venster.

Er zijn een boel dierenliefhebbers hier, dus vermoedelijk valt deze zeker in de smaak.

Ik denk graag mee in mogelijkheden.  :)

Vriendelijke groet, René

Als je niet meer kunt focussen, ben je te dichtbij... ;)