Auteur Topic: Hek  (gelezen 107 keer)

Online Fries

• Forumbeheerder
  • Pentaxian
  • *
  • Geslacht: Man
Hek
« Gepost op: 9 november 2019, 00:01:11 »
Om een zomerpolder.

Vriendelijke groeten,

Remco

Pentaxian, het betere Pentaxforum

Hek
« Gepost op: 9 november 2019, 00:01:11 »

Offline Arno56

• Pentaxian
  • *
Re: Hek
« Reactie #1 Gepost op: 11 november 2019, 21:07:45 »
Interessante foto van een afrastering van prikkeldraad, waar later gaas aan is toegevoegd om hem "waterdicht" te maken zodat het vee niet in de sloot kan belanden.
Het land is erg nat; is dit van de regen van de laatste weken of van een tij met erg hoog water?

Groeten, Arno

« Reactie #1 Gepost op: 11 november 2019, 21:07:45 »

Offline lidy

• Forumbeheerder
  • Pentaxian
  • *
« Reactie #2 Gepost op: Gisteren om 16:57:39 »
Hmmm, deze bewerking/kleuren spreken me wat minder aan. 't Komt allemaal erg blauw over. Nou was je misschien ook wel blauw van de kou,  ;) maar een wat warmer tintje kan dan een hoop goedmaken. En inderdaad: hoog (grond)water!  :o
- Dodging and burning are steps to take care of mistakes God made in establishing tonal relationships. - Ansel Adams

« Reactie #2 Gepost op: Gisteren om 16:57:39 »

Online Fries

• Forumbeheerder
  • Pentaxian
  • *
« Reactie #3 Gepost op: Gisteren om 23:19:26 »
Interessante foto van een afrastering van prikkeldraad, waar later gaas aan is toegevoegd om hem "waterdicht" te maken zodat het vee niet in de sloot kan belanden.
Het land is erg nat; is dit van de regen van de laatste weken of van een tij met erg hoog water?

Groeten, Arno
Dankjewel Arno! De afwatering is hier niet echt goed onderhouden. Er lopen wat greppels naar zee, maar voordat het water daarin in kan komen moet het nog hoger staan. Dit is gewoon zoet regenwater en de sloot eindigt in een soort greppeltje.
Hmmm, deze bewerking/kleuren spreken me wat minder aan. 't Komt allemaal erg blauw over. Nou was je misschien ook wel blauw van de kou,  ;) maar een wat warmer tintje kan dan een hoop goedmaken. En inderdaad: hoog (grond)water!  :o
Dankjewel Lidy! Dit was van de zon af en al behoorlijk in het 'blauwe uurtje'. Natuurlijk kan ik dat in de nabewerking veranderen, maar dat heb ik hier niet gedaan.