Nieuws:

Bij het oude forum inloggen met oude inlog gegevens

Hoofdmenu
avatar_Fries

Havendirecteur

Gestart door Fries, 26 jun, 2020, 23:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fries

Heb het op dit moment razend druk. Gaat vast wel weer eens over, maar dat betekend wel dat ik hier even wat minder stevig aanwezig ben. Al probeer ik toch regelmatig even snel rond te kijken. De foto hieronder getuigd wel van die drukte want dit was iemand waarmee ik een reportage draaide voor Omrop Fryslân. Had de FA43mm op de K-1. F5.6 en een sluitertijd van 1/400. Dit is Harm Post. Directeur van de haven van Lauwersoog.

Vriendelijke groeten,

Remco

IMGP0126 1.jpg

lidy

Daar mag -ie trots op zijn - mooi portret!

Guido Franssens

#2
Mooi dat je de omgeving waar het om gaat mee in beeld krijgt.
Je hebt niet alleen de omgeving in beeld maar voldoende onscherp om niet de aandacht te trekken maar ook scherp genoeg om herkenbaar te zijn.

Zonde van het harde licht maar ik vermoed dat het niet te vermeiden was.
Invulflits helpt. Daaarom mis ik bij de k1 dat pop up flitsje.

Jan

Werk ze Remco! Mooie foto!
K-S2 | K-01 | *ist D | MX-1 black | MX-1 silver
DA 55-300 PLM WR RE | smc DA 15mm 1:4 ED AL Limited | HD DA 21mm 1:3.2 AL Limited
smc A MACRO 50mm 1:2.8 | smc A 24mm 1:2.8 | +++
my pictures

Fries

Citaat van: lidy op 26 jun, 2020, 23:27 Daar mag -ie trots op zijn - mooi portret!
Dankjewel!
Citaat van: Guido Franssens op 27 jun, 2020, 07:17 Mooi dat je de omgeving waar het om gaat mee in beeld krijgt.
Je hebt niet alleen de omgeving in beeld maar voldoende onscherp om niet de aandacht te trekken maar ook scherp genoeg om herkenbaar te zijn.

Zonde van het harde licht maar ik vermoed dat het niet te vermeiden was.
Invulflits helpt. Daaarom mis ik bij de k1 dat pop up flitsje.
Had de tijd van de dag niet voor het uitkiezen inderdaad. Een invulflits had dan wel geholpen, maar dan moet je geen zoomlens gebruiken. Bij mijn K-5 zorgde dat voor een lastige schaduw. Dankjewel!
Citaat van: Jan op 27 jun, 2020, 13:12 Werk ze Remco! Mooie foto!
Dankjewel Jan! Vanavond de huishouding weer redelijk op orde gekregen ten koste van een fotografietripje En eerlijk gezegd, is het gezien mijn afspraak morgen maar beter ook dat ik het nog even wat rustig aan doe.

Vriendelijke groeten,

Remco