avatar_lucien

uitslag challenge #6

Gestart door lucien, 02 jul, 2020, 13:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lucien

Het aantal deelnemers viel tegen deze keer, lag het aan het onderwerp???

De uitslag:
1. Kokkie
2. Pentax4ever met zijn 2e poging
3. Lidy met haar 2e poging.

1 klein detailtje viel me op, niemand heeft de waterlijn horizontaal geplaatst.

Dus Kokkie gaat ons verrassen met een flinke uitdaging.


Groeten, Luciën.

kokkieblanda

ojee, daar had ik niet op gerekend. Wel leuk natuurlijk. Iemand zin in een beestje of wat anders?
K1, K3, K33 | Metz 58-2 | AF360FGZ II
DA*300 | DA 15/20-40/70 Ltd | DA18-55WR/55-300
FA 31/43 Ltd | DFA *50/*85 SDM AW/100WR/AW/150-450mm ED DC AW

Nature&Wildlife | Mijn Boeken

Pentax4ever

Citaat van: kokkieblanda op 02 jul, 2020, 13:19 ojee, daar had ik niet op gerekend. Wel leuk natuurlijk. Iemand zin in een beestje of wat anders?

Een kriebelbeestje ter afwisseling?

lidy

#3
Citaat van: lucien op 02 jul, 2020, 13:06 Het aantal deelnemers viel tegen deze keer, lag het aan het onderwerp???
Zelfs op PF doen er gemiddeld maar zo'n 5-10 mensen mee, en dat is wel heeeeeeel groot vergeleken met ons forumpje. En inderdaad, sommige mensen haken af als ze het onderwerp niet leuk vinden om te bewerken.

Citaat van: lucien op 02 jul, 2020, 13:06 De uitslag:
1. Kokkie
2. Pentax4ever met zijn 2e poging
3. Lidy met haar 2e poging.

Jee ... echt? Hahaha, daar was ik zelf helemaal niet tevreden over. :) Nou, dank je wel in elk geval!

Citaat van: lucien op 02 jul, 2020, 13:06 1 klein detailtje viel me op, niemand heeft de waterlijn horizontaal geplaatst.
Oeps, nu je het zegt!  ::)

Citaat van: lucien op 02 jul, 2020, 13:06 Dus Kokkie gaat ons verrassen met een flinke uitdaging.


Groeten, Luciën.


Dank je voor de mooie foto en het organiseren, Luciën, en gefeliciteerd, Cees, en natuurlijk kokkie!  8)

Pentax4ever

#4
Eh....de waterlijn had ik ook niet gezien.......
Afhaken omdat het onderwerp je minder aanspreekt is bij mij "nicht im frage".
De uitdaging zit er volgens mij juist in om je software zo te gebruiken dat er (een) voor jouw acceptabele foto(s) uit kom(t)en.
Bijkomend voordeel voor mij is dat ik de softwareprogramma's zo steeds beter leer kennen.
Bij zo weinig deelnemers haal je al snel het podium en dat is eigenlijk wel jammer voor de "Challenge" zoals die bedoeld is.
Ik vind het leuk om te doen, maar ieder zijn smaak natuurlijk.

lidy

Eens. Ik vind het ook heel leuk en zal evenmin snel afhaken. Als dat al gebeurt, dan om andere redenen. Ach, wie weet, misschien komt er zo af en toe toch weer iemand bij.  ;)